Merhaba anneler 3 yaş kızımın 4 dışı biberon çürüğü sarı renkli ve kırıklar oluyor doktora gittik zirkonyum dediler 3 4 doktorla görüşmüştüm ancak ağrısı yok o yüzden anestezi ile yapılması gereken işlem olduğu için vazgeçtim zararı olur diye hem dışarıdan gören dişini soruyor hem kendimde endişeleniyorum ya daha kötü olursa diye. Bir akrabamız bebekken anestezi olup şuan benim yaşımda kafası gidip geliyor benim korktuğum şey bu. Siz olsaydınız napardınız 3 4 sene dayanabilirse düşecek böyle diyede kendimi rahatlatmak asla istemiyorum sonrasını da düşünüyorum yaptırmak 1 günlük işlem off kararsızım ya