Kızlar ben bu ay ayın 24 de regl görmem lazımdı gormedm 24 başla 27 gelen kadar peçeteyle silerken kan lekesi oluyor kahverengi tarzinda normal gelmiyordu peçeteyle silerken vardı gerekiyorken olmadn ayın 27 sinde oldm
Vede olmam birden ikindi vakitlerde kanim aşırı şekilde çok geldi ondan sonra ped takarken çok az geldi durdu ayın 30 kadar ayın 30 ikindi vakitlerde geldi gene durdu 2 test yaptn negatif ondan sonra sırtım kasıklarımda halsizlik mide bulantisi baş ağrısı aşırı lavaboya çıkma oluştu neyden kaynaklı ( ayın 23 korunmasız birleşme oldu) normalde 23 saat 12 den itibaren regl görmem veremiyordu