fatmaninannesi_ Yonca29 27 Ekim son adet tarihim doktor yumurtlamanın geç olabileceğini o yzuden değerler düşük olabilir demisti
Fluflu fatmaninannesi_ canım sen doktorunu değiştir bak o doktor da sağlıklı değil bu değer ile imkasızı sende yasamak istemiş gibi doktor
fatmaninannesi_ Fluflu 😅😅😅 kız valla gördü daha yanında hemistede vardı banada gösterdi yani bide doktor acil doktoruydu hani kadın doğum aciline gitmiştim ragatsilanmistim o sira
Fluflu fatmaninannesi_ acilde ki doktorun lafı uzerine mi toplandık bi burada sessizce dağılalım ve sende bir kadın doğum uzmanına git🤦♀️
Yonca29 fatmaninannesi_ tepki vermedim ama alttan da olsa mümkün değil kaç kişi sana mümkün değil diyoruz sen bi bana kafayı taktın
fatmaninannesi_ Yonca29 kafayı takmadım üçüncü cocugum bu benim ben sizin imkansız dmenize şaşiryorum
Fluflu fatmaninannesi_ acildeki doktorlar genelde ya pratisyen ya da öğrenci oluyorlar kalbi atmıyor bu bebeğin dedikleri bebeğim suan 7 aylık bence uzmana gidin kafanızda ki soru işaretleri bitsin
Yonca29 fatmaninannesi_ üçüncü gebelik demek kesenin 300 lece görüleceği demek değil beta 300 iken kese görülmez…herkes ayni söylüyor sizin bu ısrar neden ??? Madem kese gördünüz fotoğraf atın da bizi de şaşırtın
fatmaninannesi_ Fluflu çok haklisiniz bı doktorla görüştüm beta HCG düzenli yukselmemis dedi bende diyorum acaba yarın gorunsem doktora net bilgiye ulasirmiyim son adet tarihim 27 ekimdi
fatmaninannesi_ Yonca29 verilseydi kesinlikle atardım yemin ediyorum ya bende hayret icersindeyim inanin ki
Yonca29 fatmaninannesi_ hahaha bahane bitmez zaten okey okey 😅😅😅 kimse goremezken senin doktor gördü burda binlerce kadınız hiç birimiz görmek sen gördün hihi aynen
fatmaninannesi_ Yonca29 binlerce kadın mı yazmış şimdi bana iki tane hayır öyle olmaz diyor bitane olabilir diyor
Yonca29 fatmaninannesi_ postta binlerce kadınız demedim platformda binlerce kadınız dedim ilk bi anla gıcıklık da verdiğim tok sadece 300 değer yeni gebeliktir kese gözükmez…
fatmaninannesi_ Yonca29 BENDE BİLİYORUM GOZUKMEZZ doktor bana gözüküyor a bu kese dediyse ben ne diyebilirim gözünü sevim ya
fatmaninannesi_ Yonca29 gittim bugün doktora özel hastaneye gittim kese falan görmedi değerim çok az yukseliyor ve rahim içinde kanama var dedi düşük bekliyoruz dedi sizi dediginizde hakliydiniz benide doktor yanılttı
Yonca29 fatmaninannesi_ işte tecrubeliyim bu konularda haklı çıkarım tabi ama değer yavaş değil güzel 1 gün arayla güzel artmış kanama ile ilgili de doktor önlem olarak ilaç verebilirdi başka bir doktora daha git istersen
fatmaninannesi_ fatmaninannesi_ Yonca29 Yonca29 rahim içinde kanama var dedi keseyi göremiyorum dedi bugün kan verdjm tekrar en son cuma günü 520 kusurdu bugün 600 kusurun ustunde