Batugozde hastane çıkışımiz 2900 2. Ada 4500 kilosu gayet iyi çevreye bakmayın gayet iyi kilosu takılmayın benim kızımın Kilo alımı ortalamalarda yüksek değil ama sağlıklı ve doktor normal dedi cocukalrinizi başkasıyla kiyaslamayin psikolojiniZi bozar stres olursunuz doktor normal diyorsa gerisi boş bence buraya yazıp iyice dert edinmeyin kendinize😊😊 sağlıkla büyütün