Esinzhl izledin mi cano çok üzüldüm açıkçası ne olursa olsun zulme karşıyım.
Din, dil, ırk farketmez..
Akıl işi değil sırf bulmasınlar diye yerin dibinde resmen şehir kurulmuş.
Şuan girişler aranıyor dilerim bulurlar.
Çok sayıda insan var.
Türk olarak benim bildiğim 3 kişi çıktı şuan.
İnsanlar kaç yılında alınmış bilmiyorum ama şuan ki yıldan haberleri dahi yok.
Çoğu dediğin gibi aklını kaybetmiş işkenceden.
İşkenceler öyle böyle değil insanlık dışı.