Haticeyns ücretsiz iznimden sonra ekonomimiz hala müsait olursa istifa etmeyi düşünen bir katibim.
Olması kolay ama yapması çok zor bir meslek. Mobbingten mahvolursunuz, hiç bulaşmayın derim. Ekonomi müsait olmasa bile “evden çağrı merkezi yaparım daha iyi” diye düşünüyorum hatta.
Mobbingi şöyle açıklayayım; diğer mesleklerde mobbing uygulayan sıradan insanlar ama burda yargının kendisi. Adamlar senin kaşına gözüne takıp çat diye soruşturma açabiliyor, istediği yere sürebiliyor ve rahatça tehtid edebiliyor. Diğer memuriyetlerde soruşturma valilik iznine bağlı ancak bunda değil.
Ben sırf hamile kaldım diye (müdürüm ve ters düştüğüm yalaka oda arkadaşım kısırdı) ağzıma ettiler tabiri caizse. Resmiyette bile sebep gösteremeden, “amire saygısızlık” adı altında soruşturma geçirdim.