Merhaba..
Daha önce de post açmıştım ama değişen bi şey yok 4 ay oldu tuvalet eğitimine başladk. Küçük tuvaletimizde sıkıntı yok hatta ilk günde öğrendi ve gece dahi ıslatmadı ama nedense 💩olayı hiç ilerlemiyr hatta geri gidiyr üzerine yapıyr önceden yine tuvalete gider yapmaya devam ederdi şimdi üzerine ne yaptıysa o 3 yaşını geçtik. Ve yeni bir buçuk aylık hamileyim midem bir şeyi kaldırmıyor artık kokusuna bilee tahammül edemiyorum. Akıl verin nolur başa dönsem o kadar emek gidecek devam etsem olmuyor