Oğluma yeni yatak almak istiyorum ben belediyenin verdiği park beşiği kullanıyordum içine yün yorgan katlayıp yatak yapmıştım ama eşim sagolsın kırdı dirsekten ve zaten altımdaki yorgandan mı ne bilmiyorum aşırı kalkıyor sürekli ağlıyor bende artık beşiği değiştirmek istiyorum oğlum 18 aylık montessori vs gibi mi alsam yoksa bunu aldım çokta memnun dediğiniz varsa paylaşır mısınız benim için biraz uygun olması lazım park beşik istemiyorum kesinlikle şimdiden teşekkür ederim 🙏