Zengo Kizlar bebegim.46 cm.dogdu.Normal.haftasinda.benim boyum 1.59 esim.1.77.hep kisa gidiyodu ama bu ay uzamamista.Boyu 68 cm kilosu 8500.cok mu az ?
emosss__ Merhaba öyle olduğunu sanmıyorum her bebek farklı benim bebeğim iri bir bebek ama genetik. Bizde bebekken uzun kilolıymuştuk fakat şuan minyon bir anneyim