Bebeğim 23 aylık ayakta sallanarak uyuyor. Ama bu durum öyle bir noktaya geldi ki nerdeyse sadece ayakta uyuyacak.Mesela bugün uykusundan Saat 22:00 da uyandı hala uyumadı. Ayağımda şu am sallıyorum bırakınca ağlıyor. Bu alışkanlığı nasıl bıraktırabilirim yardımcı olur musunuz ? Bir akıl verin lütfen 🥹😢