Kızlar merhaba bebeğim 10 aylık olucak ilk zamanlar ben besledim ama daha sonra istemedi be önüne koydum kendi isteği ile yedi tabi benim zorlamam ile bitiriyorsak kendi isteği ile anca yarısı kadar neyse öyle böyle baya çıka geldik ama sürekli tabağını kaldırıp altına bakıyor yere atmak istiyor vakumlu tabak da kullandım ama çıkarıyor öneriniz var mı önüne tel tek koymayı denedim bu sefer masadaki gördüğü yicekler için ağlıyor ve 10 aylık olduk mama alıyor bebeğim sadece uykusunda o da gün içinde sabah ilk uyku 2. Uyku ve gece uykusunda içiriyorum 150 ml anca içiyor kilosu yerinde ama gün içinde mama vermesem yemeğe daha çok yönelir mi siz nasıl ilerliyorsunuz