Selenada06 37+3 de kızım doğdu 2920 gram dı kilosu eşimin ailesinde 40 beklenmiyormuş bebek görmeye geldiler bir teyzesi ay çocuğa yenidoğan takımları büyük geliyor sen buna prematüre kıyafetleri giydir küçük aynı prematüre gibi demiştim şuan 1.5 yaşında 10.30 kilo ve hala zayıf diyorlar lafı veriyorum susuyorlar o teyzesi ile de konuşmuyorumbenim çocuğuma öyle dedi kendi çocuğu 3 yaşında falan bacakları çöp gibi incecik sütüm de 40 doldu kesildi stresten sinirden sana söyleyeceğim takma kimseyi sustur çocuk senin çocuğun sağlığı yerinde olsun gerisine takılma maşallah bu ara da 😊