happymom97 İyi geceler hanımlar yaşayan var mı oğlum üçüncü ayında üstten iki diş patlattı bebeklerde alt patlar ver bu kadar erken yaşayan var mıdır🤗🤗
defnemiraybebek happymom97 benim kızım da ilk üstleri patlattı ama 11 aylıktı bazı bebişler erken diş çıkarabiliyor
Prenses_annesi22 happymom97 bnmde oğlum 4ay 18gunluk alttakı dıslerı sıstı ucu gorunyo gıbı ıns cabuk patlatır cok aglyo bızı yıcek gıbı dıslerı cok kasınyo jel tetagıl kasıyıcu fayda etmyo agrı kescı veryorm arada
ebruu0 2 Ay 10 günlük bebeğim. Eli hep ağzında iki gündür. Ve salyası akıyor. Acaba diş mi ama çok erken diyordum. Yazdığınızı görünce bir yandan sevinmedim değil ☺️ burada tecrübeli anneleri bekliyorum 💅
happymom97 ebruu0 aynısıydı ebru geçen ay sürekli salya sürekli eller ağızda aşırı kaka yapma kokulu kokulu, görünce şok oldum çünkü ilk oğlum bu kadar erken çıkarmamıştı
Papatyannesi ebruu0 3 aylıkken başladı elini ahzina atması salya akması 8 aylik olduk hala.bisey yok 🤷🏻♀️
masterchefiniz Prenses_annesi22 benim kızımda aynı 3 ay 27 günlük şok oluyorum. Çok küçük daha dişleri kaşınıyor ne oluyor bu bebeklere hızlı bebekler 👶
Prenses_annesi22 masterchefiniz normal hersy hormonlu her sene level atlıyor insan oğlu hersy degısyor genler degsyo vs