süt alerjimiz var. bi kac gündür meme reddi artmıştı. doktora gittik, süt diyetini uzun zamandır yapmamiza rağmen kakası düzelmedi dedim. senin sütüne de alerji geliştirmiş olabilir artık dedi ve neocate mama verdi. bu sabah pekmez katip denedim ama öğürdü.. simdide memeye yapisiyo.. 4.5 ayligiz.. emzirmeyi de cok istiyorum ama ne yapicam bilmiyorum.. lutfen akıl verin...