bbtuba ben de aynı hatayı yaptım. Ailemle kaldık 4 ay ve tv hep açıktı akşamları ve ben kimseye bir şey diyemediğim için ekrana bakmasa da sürekli o seslere maruz kaldı. Öncesinde de ben evde ses olsun diye panik olmamak için arka planda hep televizyonu açık bırakıyordum (çocukluğumdan kalma bir alışkanlık bu, ses olmazsa korkuyorum) Oğlum ekrana bakmıyordu çok nadiren dikkatini çekerse 1 dk falan bakıyordu ben de bakmıyordum ama evde hep bir televizyon sesi vardı uyurken bile. 20 gün önce bıçak gibi kestim bunu, televizyonun fişini çektim ve o günden beri asla takmadım. Televizyon gidince benim bebeğimle konuşmam arttı, bu sayede bebeğimin kelimeleri arttı. Etkinliklerimiz inanılmaz arttı, önceden televizyona ara ara baktığım için çocuğumu ihmal etmişim bazen beni oyuna çağırırdı ilgilenmezdim, şimdi oyun halısına oturuyoruz birlikte oynuyoruz dışarda bol bol vakit geçiriyoruz oyun grubuna da başladık geçen hafta.
Bebeğimin gelişiminde çok şükür problem olmamıştı ama tabiki ekran arkaplandan gidince ilk haftadan etkisini gördüm.