bebisela gözlemlediğimi size aktarayım her mamaya en az en az 2-3 hafta verdim ortamlama bir ay kullandık , sma da oluk oluk kustular , aptamilde isal oldular tabi bu süreçte verimli kilo da almıyorlar. 2 ay hipp kullandım bu ay normal değer de kilo aldılar. Mama değişimi sancılı bir süreç ama mamanın iyi gelmediğinden eminseniz değiştirin ve o mama da kalmaya çalışın .bagırsakları şoka uğratıyor maalesef