Merhaba anneler
Bebeğim 3 ay 14 günlük gecmeyen bi hırıltısı var 2 defa doktıra götürdüm ilkinde antibiyotik verdi az geçti derken geçen yine başladı tekrar götürdüm balgam sokturuucu verdi bogazı balgam doluydu şükür o geçti baya kusturdu hepsi balgamdı nerdyse?..
Birde sinomarin diye burun damlası verdi sadece damlat burak dedi ise yaramıyor gibi geldi bana eşim eczacıya sordu aspiratorle çekilmesi gerek demiş e dr bana niye damlat bırak dedi?? Bebegim burun çok tıkalı korkuyorum geceleri bazen aniden nefessiz kalıp uyanıyor uyuyamıyorum korkudan ne yapmam gerek fizyolojik yapmaya da cekiniyorum ya yanlıs yaparsam diye
Aspiratorle cektigimde illa oksuruyor çok dolu onerebilceginiz yöntem varmı?
Sürekli acık tutmam gerek biliyorum ama o an acıldıysa illa uyuyup uyandıgında çok tıkanmıs oluyor 😒