Cipsdelisianne ev süpürmüyorum alt kat komşuma yazık 😂 ama onlar köye gidince yaptığım oluyor.Banyo tuvalet genellikle gece yıkıyorum, kızım dibimden ayrılmadığı için.Çamaşır suyu falan kullanıyorum solusun istemiyorum.Ütülerimi genelde gece yaparım Bi sağımda Bi solumda anlık Bir kaza çıkmasın diye.Mutfak temizliğinide gece yapmak daha çok işime geliyor sabah tertemiz mutfağa uyanıyorum.Yatak odası kızımın odası salon balkonlar gündüze de kalsa çok sorun olmuyor