fatmaa37demir zeyno0904 uyku tulumu kullanıyorum hep örtüye güvenmiyorum hem uyurken yüzüne cekebiliyor hem de üstünü acıyor
tantuniayrangerisiyalan zeyno0904 Oğlum üstünü asla örtmediği için odada soba açıyorum açık yatıyor. Uyku tulumu da soba kapalı da olsa kafasını çok terletiyor ensesinş falan ondan giydirmiyorum. İçine kısa kollu zıbın üstüne pijama böyle yatıyor sadece
ahkalbimm zeyno0904 25 derece evimiz. Büyük oğlum odasında yatıyor onun odası biraz serin serin ince yorgan örtüyorum. Küçük oğlumda beşikte bizim odamızda çok sıcak odamız onun üzerini hiç örtmüyorum.
MelihAsk28 Bende beklim burda. Bizim evde 25 den aşağı düşmüyor en dusukte yanmasına rağmen ara kat olduğu için çok sıcak oluyor bazen ortmuyorum ben üstünü
zeyno0904 Küçükmo cokbilmismom küçük olduğu için tulum bulamadım ev 24 derece gösteriyor ama hiç 24 gibi değil serin geliyor bana ne yapsam şaşırdım
papatya_18 Bizimki 19-20 derece pijama giydiriyorum üzerine 2,5 tog tulum giydiriyorum çorap giydirmediğim için geceleri çok kalın olmayan battaniyeyi ayaklarına örtüyorum zaten tulumda büyük oda kapatıyor ayaklarını. 3 aylık
aaslanbeyy 1 tog tulum içine alt üst giydiriyorum Oda sıcaklığı 23,5 -24 arası değişiyor Üzerinde örtü durmuyor sürekli açıyor tulum rahatlıkmış üzerini açtı mı yüzüne geldi mi derdi yok
zeyno0904 aaslanbeyy 24 derecede tulum içine alt üst sıcak olmaz mı gerçi benim evde de 23 serin oluyor
tantuniayrangerisiyalan zeyno0904 valla şuan bilmiyorum kendi evimde değilim ama gece onunla ben de üstümü açık yatıyorum soğukluğu anlamak için 😂😂
aaslanbeyy zeyno0904 1 haftadır böyle giydiriyorum normalde atlet giydiriyordum, sabaha karşı daha serin oluyor yattığımız oda , biraz vücudu soğuk oluyor bu şekilde daha iyi oldu. (Üstündeki ince uzun kol oluyor pijama takımının üzeri değil)
Atamom_ zeyno0904 18-20 arası değişiyor yattığımız oda bende pijama üstüne 1.6 tog tulum giydiriyorum
defnesmom3 zeyno0904 benim kızım üstünü açtığı için uyku tulumu giydiriyorum uyku tulumu dışında battaniye veya yorgan odanın serinliğine göre
ogretmenannee_ zeyno0904 Üstünü örtmekten hiç hoşlanmıyor, uyanıyor hatta. Uyku tulumu da almadım. Kalın kıyafet ile yatırıyorum, üstünü örtmemek içime hiç sinmese de