Miraay Kızlar tahammül seviyem sıfır aşırı ve ani sinirleniyorum bi bağlantısı var mı bilmiyorum ama ( boyun ağrılarım mide baskılarım göğüs ağrılarım var sürekli ) bunlar mı yapıyor siniri bilmiyorum. Çok yoruluyorum haliyle aşırı sinirli oluyorum. Göğsüm ağrıyor sıkışıyor sürekli. Zaten kalp takıntısı olan biriyim. Bi yönlendirir misiniz buradakiler güzel yardımcı oluyor 🙏🏻🙏🏻
Marsila Miraay ben de aynı durumdayım ama kimse bilecek veya yazacak gibi durmuyor post üste çıksın biri gelsin bilen biri
yenianne1721 Miraay anksiyete ve panik ataktan olabilir bende hep aynı şeyleri yaşıyorum muhtemelen sorumluluklar ağır geliyor çocuklar ev temizlik yemek koca çoğu kadının yaşadığı sıkıntılar 😏
Miraay Marsila artık çok nefes darlığı yaşıyorum 2 hafta önce efor testi yaptırdım ama ben hala daha damarım mı tıkalı acaba o yüzden mi bu aşırı sinirlilik boyun ağrıları mide baskıları diyorum çünkü sabah uyanıyorum bi başlıyor , yatana kadar
momandboyy Aynı şeyleri yaşıyorum,Miray zaten seninle hep aynı konuları konuşmuştuk,çok zor bir durum gerçekten 🥺
Miraay yenianne1721 ama anksiyete ya da panik atak böyle olur mu , mesela benim şikayetlerim sadece uyudum zaman geçiyor
Miraay ESRA_282 bende değilim biliyor musun , ki imkanlarım da iyi yani ama bu belirtiler neden hiç geçmiyor anlamıyorum
Marsila Miraay Canım ben de kötüyüm acaba ne bu Doktora gidecem de bebeğimi o pis hastane ortamına sokmak istemiyorum hemen hasta oluyor. Bakacak kimsem yok of ne bu ya niye geçmiyor
yenianne1721 Miraay Herkeste farklı şekilde nüksedebilir ama genel hatlarıyla böyledir bu yüzden kalp doktoruna gittim aylarca her bölüme tek tek gittim diyebilirim son gittiğim bölüm yani psikiyatri anksiyete ve panik atak teşhisi koydu bir tık ileri taşımış çocuktan sonra
basakhanim34 Miraay ben de aynı 2 belirti doğumdan sonra oldu meğer ağır tiroit hastasıymışım kanda çıktı
eceaslann Miraay bende birebir aynıyım anksiyete panik ataktan dolayı oluyormuş psikiyatri ilacı içiyorum ama yinede tam geçmiyor bıktım valla eşime ailemede bagiriyorum bu sefer o anlarda sinirle
Lilyum2729 Miraay sürekli bir tahammülsüzlük , biri soru sorduğunda bile neden bana soruyo diye sinirlilik , en ufacık bir şeye ağlama iştah kaçması