Kızlar merhaba bu mamadan kullananlar yazabilirmi kilo alımı nasıl dr rapor çıkaracak tadı nasıl acımı bebeğimin yumurtaya alerjisi var fakat süt ve süt urunlerindende şüpheleniyor dr testte çıkmadı gerçi ama bu arada infatrini kullanıyoruz peki bebelac kullanırken infatriniyi kesecekmiyiz nasıl olacak bebeğim şuan dislerden dolayı ek gıdayıda reddediyor bende infatrini veriyorum ek gıdayı reddettiği zaman peki bu bebelacla bütün besinlerini alabilecekmi lütfen beni aydinlatirmisiniz kafam çok karışık