Arkadaşlar merhaba. 3 aylık bebeğim sadece anne sütü alıyor. Kakasını 7-10 gün kadar yapamıyor. Yapamadığı için çok sancılanıyor. Yaptığındada koyu şekilde (püre gibi) yapıyor. Bu duruma çok üzülüyorum o an ki sancıdan dolayı huzursuzluğu ağlaması beni maf ediyor. Bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?