fdnn Oğlum iki buçuk yaşında ayrı uyutmaya başladım gece sürekli uyanıp yanıma geliyor ben yanındayken uyanmaz ben yokken uyanıp gelir ne yapmalıyım erken mi sizce yoksa alışması için bir tavsiyeniz var mı
fatmaa37demir fdnn 1 yaşından beri bizden ayrı uyuyor. Bence sabredin alısacaktır yanınıza geldikçe geri yatağına götürün.
kahvesaati fdnn aslında erken değil benimki o yasta çok uyanıyodu ayıramadım 4 yasında yerde yanında yattım baktım uuyanmıyor ayrıldım yanından arada ıynıp anne diye çağrdığınd agittim suan uyku sorunu muz yok
Torpiktospa Yorulmadan geri yatağına yatırıp annecim burası senin yatağın hadi uyku vakti diyin. Psikolog bunun önemli olduğunu söylemişti 😔 bende çok zorlanıyorum ama mecbur.. 3 kere geliyor gece