Hayırlı Geceler 🌸
Kızım 19 buçuk aylık,normalde her şey yer iştahlıdır çok şükür ama içecek konusunda çok zorlanıyorum mesela ballı ıhlamur yapıyorum bardağa koyuyorum asla içmiyor,süt zaten içmiyor,hani bu bardaktan içmediği içecekleri nasıl içirebilirim taktik varmı☺️ siz nasıl yapıyorsunuz?