Gulsahbulut Mrb Ben 20 yaşındayım pek arkadaşım yok Gerçekten samimice arkadaş olmak isteyenler katılsın 😊😊 hep isterim arkadaşlarla görüşmek çay kahve içmek ama olan arkadaşlarım da bekar pek mümkün olamıyor
Annelik9292 Gulsahbulut bende senin gibiyim kimsem yok burda ama siirte yim😂kızkardeşim diyarbakır adliyesinde çalışıyor nişanlı o gelin olarak gelecek oraya.dört yıldır orda dır