Merhaba, 1.6 tog tulum için içine atlet+t shirt ve iç çamaşırı var altında sadece başka bir şey giydirmesi, giydirmiştim terledim dediği için çıkardım. 23 derece ama gece 22 lerde oluyor. İyi mi sizce? İlk defa deniyorum. T-shirt ü de mi çıkarmalıydım, tek atlet ve külot olarak mı bıraksam? Bu defa üşümesinden korkuyorum