EgemenAtam lnsaa egzama icin doktorumuz kortizonlu Advantan diye bi krem vermisti max 5 gun kullandigim.Ama kremi kullanmayi birakinca tekrar cikiyordu ben de daha kullanmamistim.Sonra kendiliginden gecti bol bol La Roche ile nemlendiriyordum