sinem112324 Bende 2 aydır olmuyor doğum yapalı 6 ay oldu çok korkuyorum test yaptım negatif bnde de hiç gecikme olmazdı bunun doğumla ilgisi var mı acaba bilemiyorum yarın için randevu aldım ama çok endişeliyim 😞
alpik3461 citlembik2905 cnm benim eşinin korunmasına güvenme derim çünkü sadece boşalmayla hamile kalınmıyor ondan önceki ilk gelen zevk suyundan bile hamile kalan çok insan var eşinden önce senin korunman lazım.
sinem112324 alpik3461 zevk suyuyla hamile mi kalınıyor aaaa şuan kok daha korktumm böyle şeylerde mi vardi
citlembik2905 alpik3461 evet bunu biliyorum normalde ama eşim korununca ben de çok umursamadım galiba kendimi. Hepimizde biraz var heralde şu benim başıma gelmez olayı🙄
letubra citlembik2905 ben hamileliğimi böyle öğrendim daha doğrusu öğrenemedim. Reglime 4-5 gün varken aynı regl belirtisi olarak göğüs şişsliği ve hafif kasık ağrısı oldu. Günüm 2 gün geciktiğinde bi kaç damls kan gelmişti bende regl oldum sanıp ped taktım. 3 gün pedle dolaştım bir kanamam yoğun olurdu normalde az olunca şüphe edip test yaptım. Reg gecikmesinin 5. Gününde erken gebelik testim negatif çıktı. Bir sonraki gün normal testim pozitif çıkmıştı
ibi citlembik2905 bugün hamile olduğumu öğrendim ertesi günü hapı almama rağmen 8aylik kızım 4bucuk yaşında huysuz çok aglak bir oğlum var kafayı yicem ne yapacak bilmiyorum
alpik3461 sinem112324 var malsf çevremde çok şahit oldum süt korur felan bunlarada inanma süt bile korumuyor seni bilmediğimiz çok şey var aslındada işte şahit olarak öğreniyoruz aylık iğne lerden kullanabilirsin koruyuculuğu %100 güvenli
sinem112324 alpik3461 şuan 6 aylik bebeğim var 2 aydır adet görmüyorum eşime güvenerek hamile degilimdir diyorum test yaptım negatif ama şuan siz zevk suyundan da hamile kalınır diyince aaaa artık uyku tutmaz beni
alpik3461 sinem112324 doğumdan sonra adet düzensizliği normal korkmanıza gerek yok bence ilk çocuğumda düzenli adet oldum ikincisi kız lohusayken adet oldum 2 aydır adet olmadım doktorlar 1 sene den fazla sürüyor düzensizlik diyorlar
Merveaslan1 citlembik2905 aynı şeyleri yaşadım test yaptım pozitif çıktı. Bebiş olsaydı negatif çıkmazdı. Gebelik yoktur bence
citlembik2905 Merveaslan1 bence de yok şimdi yine yaptım negatif. İlk bebegimde regl olacağım gün yaptım ve direk kırmızı iki çizgi çıkmıştı.
Hilalipek citlembik2905 ay bu ara herkes böyle heralde yaa bende geciktim hemde 5 gün test aldım yaptım negatif ama ne zaman olucam bilmiyorum
citlembik2905 Hilalipek ya bide bi şişlik oldu. Sinirlilik hâli yorgunluk baş ağrısı yaptı bende artık
Hilalipek citlembik2905 evet 2 gündür bende de öyle ya bide stres yaptım ya gebeysem diye korktum iyice şimdi hiç olmuyo şaka gibi