Merhaba bebegimi emziriyorum fakat sütüm yeterli gelmediği için mama takviyesi veriyorum. Baslarda hipp kullaniyordum tam doyurmadığini düşünerek sma gectim. Icinden siyah kucuk hareket eden bocek çıktı inanamadim o an hemen attim keske fotoğraf çekseydim. İnternetten baktim baskalarida yasamis ayni böcek. Çok üzüldüm sütumun yeterli olmasi icin dua edicem.