mehtapmilan Anneler 3 aylık bebeğimde hırıltı var özellikle ağlarken çok oluyor. Doktora götürdüm birşey yok dedi ama bence balgamı var . Bu durumla karşılaşan anneler oldumu ne yaptınız
huda1903 mehtapmilan daha kırkı çıkmadan vardı oğlumda hırıltı röntgen falan hersey çekildi bir sıkıntı yok 3 aylık şuan yavaş yavaş geçmeye başlıyo doktor röntgen falan çekip dinleyip bir sıkıntı yok dediyse yoktur burnunu temiz tut yeter
ChatGPTanne_ mehtapmilan bizde 3 ay 15 günlüğüz o dediğiniz hırıltı 2. Aydan beri var ve geçmedi Bebeklerin burun kanatları dar olduğu için o ses çıkabiliyormuş ve geniz etleri normale göre biraz büyük olduğu içinde öyle ses çıkabiliyor Ama bi sonuç bulan anneler olursa bize de bi akıl versin Bende üzülüyorum onu böyle görünce sürekli ğır ğır ses geliyor
maysamoms33 mehtapmilan burun temizleme ve buhar verin biraz bence bende de aynıydı buhar makinesi hayat kurtarıyor resmen öksürük grip tıkanıklık çok iyi geliyor
mehtapmilan Röntgen çekmedi ama bir sıkıntı yok dedi korkutuyor beni hırıltısı ama inşallah bizimkide geçer.
nurlum Benimde bebeğim 3 aylık aynı sizin bebek gibi hırıltı var hatta bazen öksürse geçecek gibi balgamlı bir ses diyorum doktora götürdüm bronşit olabilir ileride dedi bir sürü ilaç yazdı birde antibiyotik yazdı ama kullanmadım açıklaması çok saçma geldi bana heleki antibiyotik yazması 3 aylık bebeğe çok saçma geçer diye bekliyorum
mehtapmilan ChatGPTanne_ bende o kadar üzülüyorum ki o sese sanki öksürse geçecek ama yavrum öksüremiyorda buhar makinesi deneyeceğim sizde deneyin belki iyi gelir deneyenler iyi geldi diyor
kmomm Benim bebeğimde 2 haftalıktan beri var. Şu an 2 buçuk aylık ne sümük var ne balgam her sabah akşam temizliyorum. Burun etleri şişmiş, hızlı kilo alan bebeklerde görülürmüş. Burnu temizse ve doktor sağlıklı dediyse hiçbir zararı olmuyor
PrensesAnne_ mehtapmilan evet burnunu açıp hava makinesiyle buhar verin iki güne geçiyor benim bebeğimde de çok vardı doktora götürdüğümde geçer demişti ama geçmedi bir arkadaşım tavsiyesiyle nebulizatör nexus un anında geçti hırıltısı makinenin içinde de izotonik suyu koyun hiç bir zararı olmuyor hatta siz bile yapın kendinize burun tıkanıklığı olunca
ogretmenanne2024 mehtapmilan benim bebeğimde de 1 buçuk aylıktan 3 aya kadar sürdü sürekli burnunu temizledim ama geçmedi. Çocuk sağlığı bizi kulak buruna yönlendirdi orda da nefes borusu geri kalmış gelişmede dedi büyüdükçe geçecek dediler takibe aldılar. İsterseniz sizde bir gösterin KBB ye içiniz rahat etsin
melek5620 mehtapmilan bebeğim 13 günlükken başladı bu hırıltı burun temizliği yapmadım ciğerine indi hastane de 3 gün yatisimiz oldu doktor sürekli fizyolojik serum suyu ile temizlememi söyledi 3 ay oldu hala hırıltısi var ve 6 aya kadar da olabilir normal ciğere inmediği sürece ama sürekli açık tutun burnunu
Umaysmom78 mehtapmilan aynı durum benim kızımdada var doktor normal dedi ama geçmedi burnuda hep tıkalı temizlediğim halde