G-e40 geçmiş olsun mayıs ayında ameliyat oldum aldırdım safra kesemi. Ondan sonra bir kez daha acillik oldum gaz sancısı atağından. Ben de hep acillik oluyorum bitsin diye aldırmıştım ama bu sefer gaz sancısından acillik olur oldum bilmiyorum iyi mi yaptım kötü mü yaptım