anneyimannea kizim 3 yas 3 aylik ayni durumu bundan birkac hafta once yasadik. Ayni dediğiniz gibi su isteyecek ona bile aglama, bagirma seklindeydi hep. Bir anda bambaska bir cocuk oldu. Insan ne kadar sakin kalmaya calissa da kalamıyor yaklasik 2.5 hafta kadar surdu o hali. Bu sekilde atak donemleri oluyor sanirim yakinda sizin de gececektir. Ben bolca o kriz anlarinda sadece bagirmana gerek yok, aglamana gerek yok seni anlıyorum dedim aglamasina musade ettim biraz ama hep yaninda oldum biraz aglamasindan sonra sarildim. Konusmaya acik oldugu zamanlar hep izah ettim bagirmadan söyleyebilirsin vs seklinde. Cunku kriz aninda ne dersek diyelim asla anlamiyor ve iletişime acik olmuyorlar o an. Sonra sakin bir aninda konusmak cok daha iyi. Bir de agliyor diye istediklerini yapmadim mesela, cunku bunu da kullaniyorlar, bu sekilde agladiginda veya bagirdiginda seni anlayamıyorum dedim sadece. Bunu yaptikca yaptikca duzeldi. Simdi hala bazen yapiyor lutfen guzelce ister misin deyince bir toparlaniyor. Zor ama anlayisla karsilamamiz gereken bir surec, umarim sizin de kisa sureli olur 🙏