hasibe04 Hanımlar bebeğime ek gıda döneminde buharlı pişirici alma konusunda kararsızım gereklimi sizce yoksa tencereye konulan aparat sadece yeterli olurmu kullananlar tecrübelerini paylaşabilirmi acaba
bbtuba hasibe04 ben hep sebzeleri suda haşlayıp yedirirken haşlama suyundan ilave edip ezerek verdim. O aparatttan almıştım ama Bi süre sonra kenar yaprakları ayrıldı kullanışlı olmadı bana
durukusmom hasibe04 tencereye konulan aparay benim çok işimi görmüştü ikeanınki çok iyi paslanmaz olduğu için ömürlük
Honki_Ponki hasibe04 Komşum vermişti bana bende onu. Hiç kullanmadım çok gereksiz bi alet sırf para tuzagı kızım 4 yaşında bende tencereye koyulan aparattan almıştım çokta işim gördü gerek bile görmedim buharlı pişiriciye şahsen.
Minnakordek hasibe04 ben az suda başladım hep ilk başta eserken pütürlü çorba gibi yapardım suyunu da dökmezdim direk ezer karistirirdim yapışmaz ufak bı sos tenceresinde hiç eksikligini hissetmedim alsaydim fazlaligini hissederdim eminim
ebrulim0 Bence gereksiz pahalı şeyler hiç almadım suda haşlayıp verdim sürekli zaten bir süre sonra bizim yediklerimizden yemeye başladı 😀
emiyomu hasibe04 aparat yeterli bi sure sonra onu bile kullanmiyosun ilk basta heveslenip aliyoruz kaliyo bosa para harcama canim
Asyaveannesi04 hasibe04 Maddi durumunuz varsa alabilirsiniz ama illa olacak diye birşey yok ben wasabi almıştım çokta memnun kaldım tüm meyve, sebze onda yaptım