berilimmmm Kızlar bebeğim 2-3 gün kakasını yapmıyor yaptığında da sert bi şekilde zorlanıyor. Normal mi tam bilemiyorum. Enterogermin kullanmaya başladım 4 gündür pek fayda etmedi. Ne yapabilirim başka
aysebb berilimmmm Yediklerine dikkat edin sıvı beslemeye çalışın yoğurt ve kefir yedirin. Bol su içersede iyi olur
Snp57asel berilimmmm ben doktora gitmeden herseyi vermistim zeytinyağ vs ama hiç fayda etmedi sonra mecbur gittim doktora dubalac diye şurup yazdı geçti zorlana zorlana catlagida olmuş şuan rahat yapıyor şükür
berilimmmm Snp57asel evet doktorumuz söyledi 1 tatlı kaşığı ama çok karın ağrısı yaptı mide bulantı da vardı sanırım kustu bende vermedim geri