nesegul bebeğim tadını hiç beğenmedi hep kustu o damlayı ben de baktım tadına çok kötü geldi bana da, sab simplex kullandık onun tadı daha iyi severek içiyordu. Çok ıkınıyordu ilaçsız çok ağlıyordu çıkaramıyordu çaresiz ilaca başladık. ilaçla her ıkınmada ya da masajla yapabiliyordu ama ek olarak her akşam sıcak banyo yaptırıyordum rahat uyuması için. Ikınmalar gaz hala daha var 11 aylık ama 4 aylık olunca tamamen bıraktık biz de.