Minnakordek atarepla kız çok güzel bence minyon musun kolları bol durmuş😂 ben de hep bu tarz peluş alır giyerim sıcacık foto acısı çok kötü ondan böyle kimse beğenmemiş birde önünü kapatmissin 😂 ne ladardi
atarepla Minnakordek Kotonda 2700 sanırım :D Minyon değilim aslında 70 kiloyum ve sezaryen göbeğim var
[silindi] atarepla bornozdan ziyade bebeklere giydirdigimiz ayicikli pelus tulumlar gibi bence alma 🤭
Fusunf atarepla kimseye sormam beğendiysem alırım insanların düşüncesi pek umrumda olmuyor sizde öyle yaptın beğendiyseniz alın bence