Mervissimsek canım şu an benim annemler de umre’deler. Telefonlarda muhakkak uçak modunda tutsunlar diğer şekilde fatura çok yüksek geliyormuş. WhatsApp maalesef tam olarak çekmiyor İMO diye bir tane uygulama var oradan görüşüyoruz ya da Facebook üzerinden messenger’dan. Şu an bizim için en aktif olan Messenger kolay kolay kesinti de olmuyor