Akademisyenanne canım yazılanların ve yazdıklarının tümünü okuyanadım ama benimde bir süre öyle oldu sütüm gelmedi bebeğim huysuzdu meme ve mana yaptık günde 2-3 kez sonra ben 5 tane süt yapıcı ürün falan kullandım aynı zamanda bir emzirme hemşiresiyle görüştüm bana pabik olduğumu ve ondan sütümün gelmediğini söyledi öncelikle sütüm kesiliyormu diye sakın panik yapma ben mama verirken ağlardım o derece manyaklaşmıştım bestlak, solgar hap, humana çay, motilium hap ve jokerden aldığım karamalz lardab kullandım bence malz günü kurtarıyor o gün sütümün az olduğunu hissediyorsan hemen bi tane içiyorum bestlak güzel motiliumu doktorum solgarı da eczacım önerdi zaten humana çay her yerde görebilirsin istersen bir süre dene ben denedim ve şuan bebeğime hiç mama vermiyorum çok şükür sütüm arttı 🙏🧿 inşallah senindd öyle olur Rabbim yardımcın olsun