birprensannesi41 kizlar insanlara sürekli gülüyo biri onu kucağına alsn yeter ve ben bu duruma sinir oluyorum haliyle kucakta olsun beni görmüyo bile çok üzülüyorum bu duruma 6 ay 10 gunluguz😭
melegininannesi38 birprensannesi41 o aylarda çok normal benim.bebegim de aynıydı hatta kayinvalideme kayinbabama gidince beni istemiyordu bile şimdi kimseye gitmek istemiyo ayrıca sürekli bende kalmak istiyor hatta ben derdim bebeğim beni sevmiyo istemiyor sürekli onlara gidiyo diye meğer öyle değilmiş şimdi de anne anne anne diye ağlıyor nereye gitsem peşimden geliyor iki dakika bensiz kalmiyo
SevimliHayaletCasper birprensannesi41 şükretmeniz gerek yerde üzülmek çok tuhaf 😄 keşke benimki de böyle olsa
crybaby birprensannesi41 bence iyi bir şey benim kızım babasına bile gitmiyor o kadar yoruyor ki keşke biraz gitse koala gibiyiz
eloelo birprensannesi41 5 aya gidicez benim bebeğim ben dışında kimsede durmuyor bununla ilgili post bile açmıştım :( keşle biraz hitse de ben de dinlensem şanslısınız
yavuzaslan birprensannesi41 benim bebeğimde o aylarda öyleydi bana gelmek istemiyordu bile büyüdükçe gitmemeye benden ayrılmamaya başladı
Usnac1995 birprensannesi41 1 yaşına gelsin bugünleri arayacaksın, keşke başkasında dursa sa nefes alsam diyeceksin. Bu postun aynısını bende açmıştım 😂 şuan 26 aylık oğlum asla kimsede durmuyor
melegininannesi38 Usnac1995 ay aynen vallahi benimkide 1 yaşında şuan gerçekten nefes aldırmıyor afedersin lavaboya bile beraber giriyoruz kucağıma oturmak istiyor
eymenesra birprensannesi41 benimde öyle 7 aylık olacağız bizi biliyor ama başkası gel yapınca kollarını açıyor bir keresinde 1 saat dışarı çıkmıştım eve gelince hiç özlememişti beni
cokbilmismom birprensannesi41 benimkide 7bucuk aylık aynı böyle kimseyi yabancılamiyor herkesin kucağında gidip oturur gülücükler saçar. Kayinvakideme bırakırım iki saat durur sesi çıkmaz degiris mi acaba ileride merak ediyorum beni görünce seviniyor heyecanlanıyor ama öyle baskasindayken bana gelmek için ağlamıyor 🤷🏼♀️
melegininannesi38 cokbilmismom ayrılık kaygısı daha başlamasdigi için değişir tabi şimdi benimki 1 yaşında nefes Bile aldırmıyor lavaboya bile benimle giriyo kucağıma oturuyo afedersin valla çok zor baslayincq
Heymomyy birprensannesi41 o ayda oğlum da öyleydi mavi boncuk dağıtırdı herkese şuan 19 aylık yabancı kimse yanına yaklaşmasını istemiyor hemen ağlıyor sevdirmiyor sadece uzaktan bay bay yapmayı seviyor
bnurr birprensannesi41 8ay 7 günlük babasi dedesi varken beni asla istemiyor disarida herkese gülüyor ama onu kucagina almak isteseler agliyor babaannesinde durmuyor onuda istemiyor ama bence zamanla değişir bu durum
birprensannesi41 aysimatez şimdi yabancılıyo bayadir agliyo birine görünce biri kucagına alsa bile beni istiyo🤣