Tabiki hepsinin amacı para olacak adı üstünde fenomenler. Yaklaşık 1 aydır trendyol un reklamını yapıyor hepsine ne hediyeler gelmiştir, ne paralar almışlardır. Sosyal medya da aşırı para var. Hele birde youtube kanalın varsa ohh yan gel yat neden çalışsınlar. Hepsinin kocası da akşama kadar evde. Hepsi kendi mağazasını açıp çalışanını koymuş kebap. İtiraf edelim hepimiz öyle hayat isteriz şimdi şımarık falan deyip de yine takibe devam edersek zaten bizden para kazanıyorlar 😃