3 veya 4 ay reflü yatağında yatırdım. Bir sağa bir sola yatırdım. Hem düz kafa sendromu olmasın diye hemde kusmalarına önlem amaclı. Kussada yan yattığı için hemen çıkardı boğazıma kaçmazdı çok şükür. Reflü yatağını öneririm. Zaten pahalı değil ucuzları var.