Oğlum artık 10 aylık olacak. İnternette artık gündüz uykuları 2 uyku şeklinde olmalı diye görüyorum. Siz ne zaman 2 uykuya düştünüz? Bide oğlum geceleri çok uyanıyor gündüz çok uyuttuğum için mi acaba düşünüyorum 🤔 gündüz de uyumak istiyor aslında kafam karışık