Kızlar bu 2. Bebeğim oğlum asla böyle değildi o yüzden bilemiyorum ne yapacağımı. 54 günlük karnı tok altı temiz gazını da çıkarıyorum ama kucakta da agliyor uyurken de ağlıyor kucağıma alıp gezdiriyorum ağlıyor artık ne yapacağımı şaşırdım ne olur yardımcı olun🥹