onlyy Karnım yaklaşık 3 haftadır ağrıyor ama öyle şiddetli ağrı değil gaz sksmasi olunca ağrır ya onun gibi doktora gttm kan aldı ultrasonda bisey çıkmadı gaz olabilir dedi ama arada yine oluyor ya başına gelen var mı
Grupyildizi Bendede var gaz agrisi gbi ama skistiriyo insani tuhaf birsey kivranacak kadar degil ama agri yani
Grupyildizi onlyy surekli degil ama sık sık olmaya basladi daha oncesinde bu kadar degildi malesef karnim surekli patur patir ses cikariyo ben gaz olduguna eminim