Ebrarinannesi_ merhaba joienin var elimde bebeğim büyüdüğü için kenarda duruyor bazen zor açılıyor onu söyliyim tek elle açmalı çünkü. Ama çok uyguna verebilirim elimden cıksın istiyorum. Avrupada oturuyorum. 3 bine vereyim cıksın elimden temiz bir ürün….