Bende serklajlı bi anneyim gebeliğimin 6 haftalarında başlayan kanamalar iğnelerle zor durduruldu ve hep yatışla geçti 19 haftamda 22mm rahimde kısalmayla serklaj oldum hep yattım 34+4 de bebegimi çok aşagıda ve kendini itiklerken hisediyordum doktorumdan ciğer geliştirici vurmasını istedim ve 2 gün sonra doğum yaptım ve minik mucizem çok şükürki küveze girmedi 😊 suanda maşallah 2 aylık olduk bile stres yapmayın ve sürekli yatın ve yiyebildiğiniz kadar yiyinki bebeginiz sınır kiloya gelsin emin olun sonunda minik mucizeyle karşılaşıyorsunuz Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz inşallah dikiştende korkmayın narkoz veriyolar hiç birşey hissetmiyorsunuz sonrasın dada okadar agrı olmuyor ☺ Allâh yardımcınız olsun