Oğlumu bugün büyük bir hevesle oyun grubuna götürdük eşimle içeri soktum bıraktım camın kenarına geçtim gecmemle kiyametleri koparıp ağlamaya başladı 5 dakika içinde geri döndük. Orda ki kadın da bir daha getirin sizde girin dedi sizce götürmeli miyim? Yoksa 5-6 ay geçmesini mi beklemeli miyim? Acaba düzelir mi oğlum yoksa böyle devam eder mi?