kahvesaati 3 bucuk aylık hamileyim kızlar elllerim ve ayaklarım çok kasınıyor iyice rahatsız edecek kadar neden olabiliir bi fikriniz varmı
BebitomveAnnesi ,Ben de hamileyken el ve ayaklarım çok kaşınıyordu doktorum tahlil yapmıştı gebelik kolestazı çıkmıştı hemen doğuma almışlardı doktorunuza söyleyip size tahlil yapsın