Zemiraa Merhaba kızlar oğlum 4 gün sonra 1 yaşında olucak son zamanlarda aşırı sinirli herşeye ağlıyor sinir oluyor kendini atıyor bu normal mi 1 yaşında bebeği olanlar siz neler yaşıyorsunuz
semanurmihra Zemiraa Bizde aynıyız istediği olmayınca yere yatıp tepiniyor yada avazı çıktığı kadar ağlıyor 🥲
askbebegimmbenim Zemiraa aynı durum 1 yaşına girdiğinden beri sınırlı dedigi olmayınca sinirleniyor sürekli ağlama hali mevcut herseyden sıkılıyor. Ne istiyor anlamıyorum artık. Hastalandı iyileşti şükür. ondandır dedim ama dişleri çıkacak ondan sanırım 🫣 12 ay 24 günlük mahvolduk
aysebb Zemiraa 12. ayda atak var birde uyku gerilemesi+ayrılık kaygısı. Sinirde oluyor dediğiniz gibi bizde 2 hafta sürmüştü o durum
OrdekYavrusu Zemiraa benim oğlum da 12 ay 27 günlük, sinir, ağlama, sürekli bağırma, nereye gitsem resmen arkamdan koşarak geliyor kucak istiyor. Parka gidiyoruz çocuklara bağırıyor. Her gören aa niye sinirlisin sen böyle diyor 😂
Zemiraa askbebegimmbenim benim oğlumda aynı istediği olmayınca ağlıyor ve hep peşimde mutfakta her heryerde yanından ayrıldığım anda emekleyerek gelip kucağıma gelmek istiyor hep ağlıyor bende hiç anlamıyorum ne istediğini bir sıkıntısı mı var diyorum bu kadar çok ağlıyor diye ama anlaşılan çoğu bebek böyle 😊
semanurmihra Zemiraa Amin 🥲 ek olarak uyku gerilmesi de var birde odadan çıktığım an kıyamet kopuyor WC de bile beraberiz 😶
askbebegimmbenim Zemiraa sanki noktası noktası benim oğlum 🫣 mutfaktayim peşimde bacaklarima sarılıp ağlıyor. Bı odaya bişey birakicam mesela hemen ağlama krizlerine giriyor. Zaten gözünün önündeyim kucağına al diye ağlıyor alıyorum ama ağır taşiyamiyorum uzun süre. Oğlunuz anne baba diyor mu acaba. Sürekli bağırarak derdini anlatiyor 🫣
Zemiraa askbebegimmbenim bende kendimi suçlayıp duruyorum acaba bir yerde hata mı yaptım benim yüzümden mi böyle sinirli oldu diye sorguluyorum hep
OrdekYavrusu OrdekYavrusu aynı odanın içinde başka tarafa geçsem bile pıtır pıtır arkamdan yürüyor kuyruk gibi
Husnur Zemiraa 1 yaşında kesinlikle aynıydı hatta ben heralde 1 yaş sendromu dedim azı dişide çıkıyor oda etkiler bizimki bide istediği olmadığında sinirlenince başına vuruyordu yemek yememe sürekli ağlama kucak sinir krizleri ama geçiyor annesi yani bebişleri bu dönemde alttan almak lazım sanırım o zaman daha çabuk atlatıyorlar
Zemiraa Husnur benim oğlumda kendini atıyor değişik bir şekilde öyle izliyorum sadece 😁 zor bir süreç inşAllah en kısa zamanda biter
OrdekYavrusu Zemiraa bir şeyler yedikten sonra içiyor ama onun haricinde içmek istemiyor. İdrarının rengi koyulaştı birkaç gündür
askbebegimmbenim Zemiraa evet çok şükür çok seviyor su icmeyi arada teklif ediyorum ama özellikle bu ara daha çok içiyor.
Zemiraa OrdekYavrusu benim oğlumda içmiyor maalesef kaç tane biberon alıştırma bardağı denedim normal bardakla birşey yedikten sonra 1 kez içip bırakıyor sonra ittiriyor içmek istemiyor bu duruma çok üzülüyorum