arzutuana Kızlar bebeğim 3 4 gündür kaka yapmıyor bir kez çok az yaptı oda baya katıydı az az ek gıdaya geçtik ama ben kan ilacından böyle olduğunu düşünüyorum 3 gündür de memede ağlıyor istemiyor bugün sadece 2 kere emdi aktif olarak sizce neden oluyor ?